FORGOT YOUR DETAILS?

Bezpłatny cykl spotkań dla przedstawicieli firm produkcyjnych                

Dynamics Business Forum
PRZEMYSŁ 4.0

Narzędzia cyfrowej transformacji dla współczesnej produkcji

Październik 2019

Wrocław 15.10 I Katowice 16.10 I Gdańsk 22.10 I Warszawa 23.10 I Poznań 29.10

Rejestracja


Aby wziąć udział w wydarzeniu, prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego, wybór dogodnej lokalizacji oraz terminu, a także zaznaczenie, czy są Państwo zainteresowani indywidualnymi konsultacjami.

Zarówno udział w konferencji, jak i w indywidualnych konsultacjach, jest bezpłatny dla przedstawicieli firm produkcyjnych.

Z możliwości udziału wykluczone są osoby prywatne (dlatego obowiązkowo prosimy o podanie firmowego adresu e-mail) oraz przedstawiciele firm konkurencyjnych, m.in. partnerzy Microsoft.

Dynamics Business Forum
PRZEMYSŁ 4.0

Wyzwania współczesnej produkcji

Po trzeciej rewolucji przemysłowej, której głównym osiągnięciem była automatyzacja procesów, nadeszła pora na nowe wyzwania czwartej – cyfrowej rewolucji.

Zalążkiem zmian w przemyśle oraz biznesie są przede wszystkim wzrost ilości danych, a także możliwości obliczeniowych. To dzięki nim, producenci zyskali możliwość lepszego zarządzania zasobami przedsiębiorstw, sprawniejszego planowania produkcji i efektywniejszego sterowania cyklem życia produktu.

Czwartą rewolucję przemysłową napędza m.in. coraz powszechniejsza automatyzacja procesów, dostęp do nowoczesnej technologii, Internet Rzeczy, sztuczna inteligencja, chmura obliczeniowa, czy w końcu nowoczesne systemy klasy ERP, które doskonale dostosowują się do indywidualnych potrzeb firm produkcyjnych. To dzięki nim znacznie łatwiej dokonać optymalizacji produktowych oraz kosztowych.

Czas na podjęcie właściwych działań!

Dynamics Business Forum Przemysł 4.0 to kolejna odsłona Dynamics Business Forum on tour. Tym razem, cykl spotkań odbędzie się w 5 polskich miastach, w październiku br. i skierowany jest do przedstawicieli firm produkcyjnych niezależnie od wielkości, specyfiki produkcji oraz branży.

Podczas spotkań wprowadzimy Państwa w świat Przemysłu 4.0, wskażemy, w jaki sposób innowacje i nowoczesna technologia łączą się z biznesem, wpływając na rozwój strategii firm produkcyjnych i zmianę modeli biznesowych.

Omówimy trendy, nowości technologiczne, nowe funkcjonalności, które pozwolą dostosować się przedsiębiorcom z branży produkcyjnej do coraz to bardziej wymagającego rynku czasów cyfrowej transformacji.

Przeprowadzimy Państwa przez najciekawsze procesy realizowane zarówno w małych, jak i dużych firmach produkcyjnych, prezentując system ERP w akcji.

Przedstawimy także rozwiązania Microsoft budujące spójny ekosystem w firmach, a także zaprezentujemy najnowszą i innowacyjną wersję systemu ERP - Microsoft Dynamics 365 Business Central, który jest następcą Microsoft Dynamics NAV, oprogramowania wykorzystywanego przez 3 000 0000 użytkowników na całym świecie.

Dla kogo?

Wydarzenie Dynamics Business Forum Produkcja 4.0 organizowane jest wyłącznie dla przedstawicieli firm produkcyjnych (CEO, dyrektorów i kierowników produkcji, zarządzania jakością, projektu, inżynierów procesów, dyrektorów i kierowników IT, planistów etc.), którzy szukają szans rozwoju swojej organizacji. Poszukują rozwiązań i technologii, które pomogą im podnieść wydajność procesów produkcyjność oraz efektywność pracy. Z możliwości uczestnictwa wykluczone są firmy informatyczne, partnerzy Microsoft oraz firmy konkurencyjne.

Dlaczego warto wziąć udział?

Ogromna dawka inspiracji

To inspirujące prelekcje opracowane z myślą o potrzebach przedsiębiorstw produkcyjnych

Szanse i wyzwania

Poznanie wyzwań i szans, jakie niesie za sobą czwarta rewolucja przemysłowa

Całodzienny dostęp do ekspertów

To możliwość bezpośredniego spotkania i rozmów z ekspertami ERP

Networking

To szansa nawiązania cennych kontaktów biznesowych poprzez networking

Konkretne rozwiązania

To forum wymiany poglądów, pomysłów i praktycznych wskazówek

Cykl wydarzeń lokalnych

Spotkania organizowane są lokalnie, by dotrzeć do jak największej liczby przedsiębiorców

Produkcja i technologia

To wydarzenie stworzone dla biznesu, które wskaże Ci nowe trendy i kierunki rozwoju

Agenda

Dynamics Business Forum Przemysł 4.0 to ogromne spektrum wiedzy na temat nowoczesnych rozwiązań dla branży produkcyjnej. Spotkanie rozpoczniemy od wprowadzenia naszych gości w świat cyfrowej transformacji. Omówimy, dlaczego nadchodzące zmiany są tak ważne i jak wpłyną na przedsiębiorstwa. Przedstawimy narzędzia, które warto wdrożyć w strategię rozwoju swojej firmy, by nie pozostać za konkurencją. Wskażemy branżowe innowacje, czyli jakie rozwiązania oferowane są dla firm produkcyjnych.

Szczegółowo wprowadzimy w tematykę ERP. Omówimy metodykę wdrożeń, koszty, modele licencjonowania i porównamy najpopularniejsze platformy. W drugiej części pokażemy „na żywo”, jak wygląda najnowsza wersja systemu Dynamics 365 Business Central – najciekawsze funkcjonalności, interfejs, a także wskażemy, na czym polega integracja z rozwiązaniami Microsoft. W ostatniej części, każdy uczestnik spotkania, będzie miał możliwość skorzystania z bezpłatnych konsultacji z ekspertem ERP.

9:00 - 9:30

Rejestracja & śniadanie

9:30 - 9:45

Wprowadzenie w świat Przemysłu 4.0 oraz One Microsoft

W jaki sposób wykorzystać możliwości, jakie dają innowacyjne technologie, inteligentne maszyny oraz zintegrowane systemy? Jak wkroczyć na ścieżkę Rewolucji Przemysłowej wykorzystując dostępne rozwiązania? A także co łączy Przemysł 4.0 ze strategią One Microsoft? Podczas prelekcji, wprowadzimy Państwa w świat cyfrowej rewolucji, wskażemy obecne trendy oraz omówimy konkretne wskazówki jak podnieść efektywność działań przedsiębiorstwa i procesów produkcyjnych z wykorzystaniem Internetu Rzeczy, systemu ERP, chmury obliczeniowej, a także algorytmów sztucznej inteligencji.

Piotr Śledź

9:45 - 10:15

Prezentacja "na żywo"

Microsoft Dynamics 365 Business Central w przedsiębiorstwie produkcyjnym

Dynamics 365 Business Central to nowa odsłona systemu ERP, który istnieje na światowym rynku od ponad 30 lat. Korzysta z niego w codziennej pracy ponad 3 000 000 użytkowników w 51 krajach, również z firm produkcyjnych. Podczas prezentacji prowadzonej na żywo wskażemy, czym wyróżnia się system spośród innych rozwiązań dostępnych na rynku. Szczegółowo omówimy interfejs oraz koncepcję widoków głównych użytkownika. Zaprezentujemy najciekawsze funkcjonalności przede wszystkim z obszaru produkcji, a na koniec przedstawimy możliwości, jakie oferuje integracja systemu ERP z takimi rozwiązaniami biznesowymi jak Microsoft Power BI, Office 365 i Microsoft Flow.

Przemysław Kniat, Radosław Dudziak

10:15 - 10:35

Wybór odpowiedniej metodyki dla firm z branży produkcyjnej

Aby osiągnąć zakładane cele biznesowe wdrażając rozwiązania ERP, należy prawidłowo dobrać optymalne podejście do prowadzenia projektu - zwinne (Agile) lub kaskadowe (Waterfall). Wskażemy główne korzyści oraz omówimy kluczowe różnice. Dodatkowo podczas prezentacji dowiedzą się Państwo, jak długo może trwać wdrożenie w przedsiębiorstwie produkcyjnym, oraz jak właściwie się do niego przygotować.

Witold Szal

10:35 - 11:05

Prezentacja demo systemu

Dynamics 365 Business Central "w akcji" - demo systemu ERP

Podczas prezentacji przeprowadzimy Państwa przez najciekawsze procesy realizowane w małych firmach produkcyjnych, w których wytwarzane są pojedyncze produkty lub oddzielne jednostki (produkcja dyskretna). Aby w pełni przedstawić Państwu możliwości systemu, omówimy procesy realizowane przez 5 typów (ról) użytkowników — handlowca, planistę produkcji, zakupowca, magazyniera oraz pracownika produkcji.

Adam Szymkowiak

11:05 - 11:25

Przerwa kawowa & networking

11:25 - 11:35

Przegląd branżowych rozwiązań dla produkcji

Podczas prelekcji omówimy najciekawsze moduły branżowe dla BC takie jak rozwiązania dla produkcji procesowej, spożywczej, mebli, hodowli roślin.

Paweł Przybylski, Magdalena Stypczyńska

11:35 - 11:45

Przykładowe projekty wdrożeniowe w firmach produkcyjnych. Case studies

W trakcie prezentacji omówimy kilka ciekawych przykładów wdrożeń, zrealizowanych w firmach produkcyjnych.

Paweł Przybylski, Magdalena Stypczyńska

11:45 - 12:15

Prezentacja demo systemu

Dynamics 365 Business Central "w akcji" - demo systemu ERP

Podczas kolejnej prezentacji systemu, przedstawimy Państwu najciekawsze funkcjonalności i procesy, które obsługiwane są w dużych firmach produkcyjnych realizujących produkcję procesową. Zaprezentujemy role planisty produkcji, kierownika produkcji, operatora gniazda produkcyjnego i pracownika kontroli jakości.  Pokażemy między innymi, w jaki sposób realizowane są takie procesy jak przygotowanie zleceń, harmonogramowanie zleceń według Gantta oraz sekwencji, czy zaawansowana kontrola jakości.

Andrzej Pyzik

12:15 - 12:25

Czy istnieje idealne rozwiązanie dla przedsiębiorstw produkcyjnych? Porównanie systemu ERP w modelu chmurowym, tradycyjnym i hybrydowym

Od kilku lat coraz powszechniejsza jest tendencja migracji systemów ERP do chmury. Jednak czy na pewno model chmurowy jest najkorzystniejszą opcją dla przedsiębiorstw produkcyjnych? Podczas sesji porównamy dostępne modele oraz omówimy czynniki, jakie warto wziąć pod uwagę, decydując się na wybór platformy.

Sławomir Michalak, Przemysław Kniat

12:25 - 12:35

Ile kosztuje system ERP dla firmy produkcyjnej?

Podczas prelekcji zaprezentujemy Państwu aktualne modele licencjonowania. Wskażemy jakie czynniki wpływają na koszty wdrożenia systemu ERP oraz przeprowadzimy symulacje wycen projektów wdrożeniowych w branży produkcyjnej. Na koniec przedstawimy koszty zakupu licencji.

Sławomir Michalak

12:35 - 12:45

Sesja Questions & Answers

Podczas sesji pytań i odpowiedzi, będą Państwo mogli zadać pytania naszym ekspertom i prelegentom dotyczące zagadnień poruszanych w trakcie konferencji.

12:45 - 13:30

Indywidualne konsultacje z ekspertami

Na koniec spotkania, uczestnicy będą mogli skorzystać z bezpłatnych konsultacji z ekspertami, którzy odpowiedzią na wszelkie pytania z zakresu:

  • dopasowania funkcjonalności do specyfiki firm produkcyjnych z różnych obszarów,
  • szacunkowych kosztów wdrożenia i zakupu licencji,
  • modeli licencjonowania,
  • procesu wdrożeniowego i metodyk,
  • aplikacji branżowych oraz biznesowych,
  • upgrade systemu ERP.

Aby wziąć udział w indywidualnych konsultacjach, proszę o zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu rejestracyjnym.

13:30

Oficjalne zakończenie & networking

Partnerzy

Partnerzy medialni

Organizator

Dynamics Business Forum I IT.integro Sp. z o.o.

ul. Ząbkowicka 12, 60-166 Poznań
Tel: +48 61 861 43 51

info@dynamicsbusinessforum.pl

Piotr Śledź

Prezes Zarządu IT.integro – Partnera Microsoft Dynamics 365

Kieruje 160-osobowym zespołem realizującym wiele projektów Microsoft Dynamics 365 Business Central (Dynamics NAV) zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Od ponad 20 lat koncentruje się na budowaniu wartości dla Klienta, związanych z wykorzystaniem systemów klasy ERP — wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem.

Entuzjasta nowości, innowacji i cyfrowej transformacji. Na co dzień zaangażowany w koordynowanie projektów, rozwój nowych rozwiązań, aktywności marketingowe, sprzedażowe oraz zarządzanie i rozwój firmy.

Witold Szal

Wiceprezes Zarządu IT.integro – Partnera Microsoft Dynamics 365

Ukończył Politechnikę Poznańską. Z firmą IT.integro związany jest od ponad dwóch dekad. Pierwsze doświadczenia z produktem zdobywał w wersji Navision 3.56. Pracował na stanowisku konsultanta i kierownika zespołu. Zrealizował kilkadziesiąt projektów wdrożeniowych. Był odpowiedzialny za lokalizację PL Navision Financials oraz późniejszych wersji.

 

Andrzej Pyzik

Starszy konsultant, Kierownik projektów

Wykształcenie informatyczne na Politechnice Wrocławskiej. Z firmą IT.Integro związany od 14 lat, swoją historię z Microsoft Dynamics 365 Business Central (Dynamics NAV) rozpoczął jako użytkownik i administrator wersji 4.0 w firmie produkcyjnej.

Bliskie związki z produkcją zachował także rozwijając swoje kompetencje jako konsultant i kierownik projektów. Zrealizował ponad 30 projektów z czego większość to wdrożenia w firmach produkcyjnych. Jest opiekunem rozwiązań branżowych dla produkcji procesowej, zaawansowanej kontroli jakości, czy wizualizacji na wykresach Gantta. Obecnie kieruje jednym z zespołów wdrożeniowych we Wrocławiu, doradza w wyborze optymalnych rozwiązań produkcyjnych innym zespołom.

Sławomir Michalak

Kierownik Działu Obsługi Klienta, IT.integro

Z firmą IT.integro związany już ponad dwie dekady, swoją historię z Microsoft Dynamics 365 Business Central (Dynamics NAV) rozpoczął wraz z premierą Navision na polskim rynku.

Od samego początku w strukturach działu handlowego, z wykształceniem technicznym i artystycznym. Obecnie kieruje Działem Obsługi Klienta. Od trzech lat odpowiedzialny za kreowanie rynku sprzedaży i współpracę z Klientami IT.integro.

Przemysław Kniat

Menadżer ds. Sprzedaży, IT.integro

Odpowiada za strategię sprzedaży systemu Microsoft Dynamics 365 Business Central (Dynamics NAV) oraz dedykowanych rozwiązań biznesowych i branżowych do segmentu SMB na rynku krajowym.

Z firmą IT.integro oraz systemem Microsoft Dynamics 365 Business Central (Dynamics NAV) związany od ponad 11 lat. Ukończył studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu na kierunku Informatyka i Ekonometria.

Magdalena Stypczyńska

Koordynator Sprzedaży i Rozwoju Produktów ISV, IT.integro

Z IT.integro związania od ponad 11 lat. Specjalizuje się w sprzedaży w obszarze systemów ERP i budowaniu nowych aplikacji. Posiada bogate i długoletnie doświadczenie w przygotowywaniu wniosków o dotacje unijne i rozliczeń projektów unijnych – między innymi na wdrożenia systemów informatycznych. Z wykształcenia magister ekonomii. Jej znajomość języka angielskiego potwierdza certyfikat CAE.

Paweł Przybylski

Menadżer ds. Rozwoju i Zarządzania Siecią Partnerską, IT.integro

Od ponad 15 lat zajmuję się sprzedażą systemów ERP.

Interesuję się procesami biznesowymi zachodzącymi w przedsiębiorstwach oraz technologią informatyczną, która je wspiera.

Obecnie jestem odpowiedzialny za sprzedaż projektów Microsoft Dynamics 365 Business Central oraz współpracą z branżą motoryzacyjną w zakresie systemu incadea.

Radosław Dudziak

Specjalista ds. Obsługi Klienta, IT.integro

W IT.integro pracuje od ponad 4 lat, aktualnie na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży w dziale obsługi klienta. W firmie jest odpowiedzialny za relacje i bieżącą obsługę obecnych klientów, jak również za kwestie sprzedaży pod kątem rozwoju posiadanych przez klientów systemów i usług - głównie Microsoft Dynamics 365 Business Central (Dynamics NAV).

Poza tym zajmuje się w szczególności usługami i produktami oferowanymi w ramach Office 365 oraz SharePoint.

Adam Szymkowiak

Starszy Konsultant, IT.integro

Związany z firmą IT.integro od 8 lat – obecnie pracuje na stanowisku starszego konsultanta. Specjalizuje się w analizie biznesowej i kreowaniu procesów. Jest odpowiedzialny za budowanie procesów operacyjnych, w tym w szczególności produkcyjnych i magazynowych.

Jest także specjalistą w zakresie rozwiązań raportowania BI – poprzez wykorzystanie narzędzi Power BI oraz Jet Reports. Rozwija swoje kompetencje w zakresie zarządzania zespołem, zarządzania projektem oraz technik analizy biznesowej.

Krzysztof Zieliński

Opiekun Projektów Enterprise, IT.integro

Pracownik IT.integro od 2010 roku. Od początku związany z projektami Enterprise, czyli wdrożeniami Microsoft Dynamics 365 Business Central (Dynamics NAV) dla firm międzynarodowych i wielooddziałowych (od strony sprzedaży, metodyki, umów, marketingu, partnerów itd.).

Ukończył studia na kierunku Stosunki międzynarodowe, interesuje się geopolityką.

TOP